Vorig weekend was het weer zover; ons jaarlijkse voetbalkamp voor de jeugd t/m JO12. Op zaterdag 22 juni en zondag 23 juni 2023 heeft SV Delden haar voetbalkamp georganiseerd op locatie bij ‘noaber verenging’ Scouting DeldenWat was het weer gaaf en wij kunnen terugkijken op een geslaagde editie!

Afgelopen vrijdag was de succesvolle primeur van de SV Delden Club & Pub avond. Informatie en gezelligheid gingen hand in hand tijdens deze goed bezochte bijeenkomst in De Finish.

[flickrphoto=53621343309}

Met de lente in aantocht heeft SV Delden een aantal succesvolle en gezellige paasactiviteiten kunnen beleven.

Onder perfecte omstandigheden gingen de jeugdleden van SV Delden zaterdagmiddag op pad voor de jaarlijkse paaseitjes actie. Gewapend met zakjes heerlijke paaseitjes, wisselgeld en QR codes voor digitaal betalen gingen de kinderen van de JO7 tot en met de JO13 van deur tot deur om het lekkers aan de man/vrouw te brengen.

Een heerlijk voorjaarszonnetje zaterdagmorgen tijdens de eerste inloopochtend buiten dit jaar. Een mix van “oude” bekenden én een aantal nieuwe gezichten werkten een leuke training af.

Afgelopen vrijdag vond de jaarlijkse SV Delden vrijwilligersavond plaats. Hét moment om onze vele vrijwilligers in het zonnetje te zetten en te bedanken voor hun inzet van het afgelopen jaar!

Nadat Carmen als kersverse nieuwe voorzitter de avond was begonnen met een nieuwjaarstoespraak, een bedankje voor de vele inzet aan good-old Willem van De Boemel (jarenlang Host van de Mösbokaal) en de jubilarissen in het zonnetje waren gezet, begon het jaarlijkse toernooi om de Mösbokaal.

Voorafgaand aan de traditionele Mösbokaal vond zaterdagavond, inmiddels ook traditioneel, de nieuwjaarsreceptie van SV Delden plaats.

Zwitserland, Italië, Oostenrijk en Engeland waren de grote winnaars van de traditionele Mösbokaal bij de jeugd. Deze landen zijn samen met twintig andere Europese landen vertegenwoordigd op het EK in Duitsland en dus ook bij het zaalvoetbaltoernooi van SV Delden op Sportpark de Mors!

De JO7-1 en JO7-2 zijn beide gelijk geëindigd op de eerste plaats in de regiocompetitie. Hiermee was het winterkampioenschap een feit!

Zaterdagochtend om kwart voor negen was het druk langs de lijn bij SV Delden. De spelertjes van JO9 konden winterkampioen worden en hadden vaders, moeders, opa’s en oma’s uitgenodigd om te komen kijken!

Sinterklaas kwam afgelopen vrijdag langs bij de jonge helden

Van onze mooie club SV Delden

Op vrijdagavond 17 november 2023 is de eerste extra techniektraining aangeboden voor de SV Delden jeugd JO9 t/m JO12. Met een opkomst van ruim 40 enthousiaste kinderen was dit een succes en voor herhaling vatbaar te noemen!

De klusploeg én de maandagochtendploeg zijn er maar druk  mee geweest…., het resultaat mag er zijn! We hadden al een prachtig mini kunstgrasveld, vanaf vandaag een tweede miniveld, maar dan met heerlijk natuurgras. Zo leren de jongens en meisjes ook wat een “polletje” is.

Onder nog altijd tropische omstandigheden vond vandaag de jaarlijkse open dag op Sportpark de Mors plaats. Ouders en kinderen kregen de mogelijkheid om bij de deelnemende verenigingen rustig rond te kijken welke sport goed bij hem of haar past.

Onder tropische omstandigheden troffen de negen voetbalverenigingen uit de Hof van Twente elkaar afgelopen zaterdag op Sportpark de Mors. In de jaarlijkse strijd in het Hoftoernooi ging SV Delden er na een finale tegen uitgerekend stadsgenoot Rood Zwart met de winst vandoor.

Afgelopen zaterdag was het hoogtepunt van het prachtige jubileumjaar van SV Delden. Het 100-jarig bestaan werd uitbundig gevierd met een feestelijke jubileumreceptie waarin SV Delden de Koninklijke erepenning ontving en erevoorzitter Gerrit Seppenwoolde de KNVB Gouden speld opgespeld kreeg. Na de receptie was er een gezellige feestavond met muzikale omlijsting van de band 'DROCK' en DJ Eddy Kerkveld.

Na maanden van voorbereiding was afgelopen zondag de reünie ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van SV Delden. De ruim 350 aanwezige reünisten werden met een blauw-gele loper verwelkomd op het prachtig blauw-geel versierde Sportpark de Mors.

Voorafgaand aan de reünie '100 jaar SV Delden' vond zondag op Sportpark de Mors de jubileumeditie van de zomer Morsbokaal plaats.

Afgelopen weekend was het zover; ons jaarlijkse voetbalkamp voor de jeugd t/m JO12! Op zaterdag 10 juni en zondag 11 juni 2023 heeft SV Delden haar tentenkamp opgeslagen bij “Camping Bella SV Delden” op Sportpark de Mors in Delden! Wat was de jubileum editie gaaf en wat hebben we genoten!