SV Delden heeft al geruime tijd een bijzonder fraai clubblad, "Möspraot" genaamd. Het verschijnt twee keer per jaar, onder redactie van de clubbladcommissie. Behalve het clubblad brengt SV Delden sinds 2009 elk seizoen ook een presentatiegids uit.

Clubbladcommissie

Voor de actuele samenstelling van de clubbladcommissie: zie op deze website 'wie-doet-wat' onder club-info.

Inleveren kopij

Kopij voor het clubblad kan worden ingeleverd bij de clubblad-commissie, bij voorkeur via e-mail naar:

Vraag daarbij wel even om een ontvangstbevestiging, om zeker te weten dat het ook daadwerkelijk is overgekomen.

Archief

Alle clubbladen die deze eeuw zijn verschenen en alle presentatiegidsen kunt u terugvinden op onze website, in het clubblad-archief.