Meedoen – daar draait het om bij SV Delden. Jongen of meisje, man of vrouw, jong of oud, bij SV Delden kan iedereen meedoen!

Trainen is gaaf
Als het je leuk lijkt om bij SV Delden te komen voetballen, dan kun je het beste een keer – geheel vrijblijvend – meedoen aan een training. Binnen en buiten Delden is het immers alom bekend: Trainen is gaaf!

Lid worden
Lid worden, dat kan als voetballer, maar natuurlijk ook als vrijwilliger! We hebben we op deze plaats de verschillende mogelijkheden om lid te worden op een rijtje gezet: – klik hier.

Het Hart van Delden
Een andere manier om mee te doen bij SV Delden, is door lid te worden van het Hart van Delden. Het Hart van Delden zorgt elk jaar voor een extra financiële ondersteuning voor onze vereniging, voor een belangrijk deel gericht op de ontwikkeling van onze jeugdspelers.