Klik op de foto voor meer foto's

Afgelopen vrijdag was de succesvolle primeur van de SV Delden Club & Pub avond. Informatie en gezelligheid gingen hand in hand tijdens deze goed bezochte bijeenkomst in De Finish.

Na het welkomstwoord van voorzitter Carmen Brinkcate presenteerde zij namens het bestuur het beleidsplan voor 2024-2028. Daarin zijn op basis van visie en missie van SV Delden, samengevat als 'presteren met plezier', het technisch- en algemeen beleid uiteengezet. De daaraan gekoppelde ambities en doelstellingen maken de koers duidelijk die SV Delden de komende jaren wil varen om een groeiende en bloeiende vereniging te blijven. Met focus op betrokkenheid en visie op groei, rekening houdende met randvoorwaarden als velden, kleedkamers, trainers en vrijwilligers. Het nieuwe beleidsplan werd opgedragen aan alle oud-voorzitters van SV Delden die samen aan de basis stonden van de vereniging die SV Delden nu is. De aanwezige oud-voorzitters Wim Westerhof en Hans van Laarhoven kregen uit handen van Carmen het beleidsplan uitgereikt. Het document is voor iedereen in te zien via de website (onder club-info, documenten). Vervolgens werden er nog enkele nieuwtjes gedeeld, zoals details rondom de aanstaande vervanging van het kunstgrasveld en de aanschaf van een voetbalcamerasysteem.

Na het informatieve gedeelte barstte de voetbalpubquiz los. Maar liefst 11 teams zaten klaar voor een avond gezelligheid en competitie. De deelnemers vormden een mooie dwarsdoorsnede van de club: van de jeugd vanaf JO15 tot de maandagochtendploeg, van de dames van SVO Twickel tot ouders van jeugdteams, en van kelderklasse tot Delden 1 waren vertegenwoordigd. De teams streden om de eer terwijl ze hun kennis van de sport testten aan de hand van tien vragenronden. Het team "Nelis de Pelis" veroverde de eerste plaats met een indrukwekkende voorsprong, wat ze de welverdiende hoofdprijs opleverde. Het team 'De Kenners' deed hun naam niet echt eer aan. Met de laatste plaats verdienden zij de troostprijs. Eenmaal bijgekomen van spanning van de quiz was er volop gelegenheid voor de aanwezigen om na te praten en te genieten van een gezellige borrel.

Al met al was de SV Delden Club en Pub avond een groot succes en zeker voor herhaling vatbaar. Het bood niet alleen een mooie gelegenheid voor het delen van informatie en plannen, maar vooral ook voor een gezellige avond!