De scheidsrechters bij de wedstrijden van SV Delden E1 en SV Delden F1 op zaterdag 29 maart, geflankeerd door hun begeleiders: Gerrit Pelle, Lars Rouhof, Wout Zwijnenberg, Stan van Laarhoven, Mathijs ter Keurs en Hans Klumpers.

Van de twintig jongens en meisjes die in februari aan de cursus pupillenscheidsrechter hebben deelgenomen, kwam zaterdag 29 maart het laatste viertal in actie. De duo's Stan van Laarhoven en Wout Zwijnenberg en Mathijs ter Keurs en Lars Rouhof, allen spelers uit het C1-elftal, hadden er op deze zonnige zaterdag zichtbaar zin in. "Met een brede lach op de foto en ook aan het leiden van de wedstrijden van het E1-elftal en het F1-elftal heeft het hele kwartet veel plezier beleefd," aldus de tevreden begeleiders Gerrit Pelle en Hans Klumpers.

Tot het eind van dit seizoen zullen de nieuwe pupillenscheidsrechters op de vroege zaterdagochtend minimaal nog één keer in actie komen, hierbij opnieuw terzijde gestaan door diverse oudere leden van de vereniging. "We moeten het mét elkaar doen," en dat geldt zeker ook voor het fluiten van de wedstrijden bij SV Delden.

Jongens en meisjes scheidsrechters en heren begeleiders, dank voor jullie enthousiasme en inzet tot dusver en veel plezier gewenst bij het (bege)leiden van de komende wedstrijden, in de maanden april en mei.