De KNVB heeft vandaag de indeling voor het komende seizoen bekend gemaakt. SV Delden 1 is ingedeeld in de Derde klasse K.

Vorig weekend was het weer zover; ons jaarlijkse voetbalkamp voor de jeugd t/m JO12. Op zaterdag 22 juni en zondag 23 juni 2023 heeft SV Delden haar voetbalkamp georganiseerd op locatie bij ‘noaber verenging’ Scouting DeldenWat was het weer gaaf en wij kunnen terugkijken op een geslaagde editie!

Er is lang op gewacht, maar nu er eenmaal begonnen is aan de vervanging van de toplaag van het hoofdveld verlopen de werkzaamheden gestaag. Jan Brinkcate heeft het proces tot nu toe vastgelegd op de gevoelige plaat.

De technische commissie is verheugd te kunnen melden dat zij erin geslaagd is om een goede vervanger te vinden voor Emiel van der Pol.

Elk jaar is het een hele puzzel om de teamindeling voor het nieuwe seizoen te maken. En met elk jaar meer jeugdteams is de puzzel steeds groter. De Technische Commissie is dan ook erg blij dat de indeling voor komend seizoen weer gelukt is en dat er een mooie indeling voor het nieuwe seizoen klaar ligt.

Na 4 seizoenen is er afgelopen zondag een einde gekomen aan mijn werkzaamheden bij SV Delden.
Helaas is het niet gelukt om het seizoen te rekken met een prachtige finale.
Ondanks het mislopen van deze finale denk ik dat we met z'n allen terug kunnen kijken op een fantastisch seizoen in de 3e klasse.
Wie had er van te voren aan gedacht dat we als 2e zouden eindigen in deze onbekende en sterke competitie?

Wat lopen de spelers en de technische staf er netjes bij! Met dank aan onze hoofsponsor die gaarne bereid was om de aanschaf van deze prachtige mooie polo’s te bekostigen.

SV Delden strandt in halve finale nacompetitie en verliest na strafschoppen van WVV'34.

Zaterdag zijn de dames van SVO Twickel MO17 kampioen geworden in de 2e klasse.

Op zondag 29 oktober tijdens de wedstrijd SV Delden 1 – Wijhe 1 (2-0 winst) tekende de heer Christiaan Ottenschot namens Ottenschot Installatie en Koeltechniek de overeenkomst met SV Delden voor het sponsorpakket Corner.

SV Delden pakt 2e plaats en legt W.V.V.’34 met 1-4 over de knie.

Foto's van de wedstrijd om de 2de plaats,]

WVV tegen SV Delden

Na afloop van de laatste thuis wedstrijd van Delden 1 werden er meerdere mensen bedankt voor hun inzet het afgelopen seizoen(en) , en ontvingen van voorzitster Carmen Brinkcate en techn. commissie lid  Mark Tuitert een presentje.

SV Delden heeft op zondag ruim gewonnen van Heeten. Op sportpark de Mors werd het 5-0 voor de ploeg van Rob Bakker. Omdat ook WVV won, blijft Delden derde op basis van doelsaldo. In de laatste competitiewedstrijd kunnen de blauwgelen echter nog een plekje stijgen . Dan moet er wel in Hengevelde gewonnen worden. Maar ook bij een nederlaag mag Delden zich opmaken voor een toetje en een gooi doen naar een plekje in de Tweede Klasse.

Met drie afwezige spelers was het een puzzel voor de technische staf om goed voor de dag te komen tegen middenmoter Reünie uit Borculo. Over de gehele wedstrijd genomen zal Delden iets meer balbezit gehad hebben, maar de tegenstander was uiterst effectief in het afronden van de kansen.