De scheidsrechters bij de wedstrijden van SV Delden F1 en SV Delden F2 op zaterdag 22 maart, samen met hun begeleiders: Robin Schutte, Jos Eijsink, Doeke Brandt, Tom Essink, Gerard Dijk en Laurent Vaanholt.

Ook in de derde week van maart hebben weer enkele jonge scheidsrechters bij SV Delden hun debuut gemaakt. Twan Eijsink, de doelman van het B1-elftal, was donderdag 20 maart de arbiter van dienst bij SV Delden D3, terwijl zaterdag 22 maart maar liefst zes andere jongens voor het eerst als scheidsrechter het hoofdveld op sportpark De Mors betraden.

Robin Schutte (B2), Doeke Brandt, Laurent Vaanholt en Tom Essink (allen C1) beten 's ochtends het spits af, bij de wedstrijden van F1 en F2. Daarna was het de beurt aan B1-speler Sven Lutke Willink, de avond ervoor in sneltreinvaart bijgeschoold door voormalig topklasse-scheidsrechter Arjan Laarhuis, om de wedstrijd van SV Delden D1 te leiden. Sven Wold, eveneens speler van SV Delden B1 en ook regelmatig op zondag bij het eerste elftal in actie, trad tenslotte op als scheidsrechter bij de wedstrijd van SV Delden D2.

SV Delden beleefde daarmee op 22 maart 2014 een primeur: alle wedstrijden op het hoofdveld op sportpark De Mors werden geleid door spelers uit de eigen jeugd. Vanzelfsprekend werden ook dit weekend de verrichtingen van de jonge scheidsrechters weer nauwlettend gevolgd door een handvol enthousiaste begeleiders: Martin Wardenburg, Jos Eijsink, Gerard Dijk, Arjan Laarhuis en Wim Holterman. Grote klasse heren!