Waren de eerste 10 minuten voor Delden B 1 met een drietal prima kansen, die helaas niet werden benut, later was het Sportclub Overdinkel dat langzaam de overhand kreeg. Toch kwam Delden door een snelle uitval op een 1 – 0 voorsprong. Overdinkel bleef aandringen en had pech met een schot op de lat en op de binnenkant van de paal. 0 – 1 was ook de ruststand.

Na rust kwam Overdinkel feller uit de startblokken en dat resulteerde al spoedig tot de gelijkmaker. Delden, dat aantrad zonder drie langdurig geblesseerde basisspelers kwam steeds moeilijker uit de verdediging, Overdinkel bleef aandringen en 5 minuten voor tijd scoorde Overdinkel de winnende treffer.

Desondanks werd er niet al te lang getreurd want op 10 mei kan het kampioenschap van de tweede klasse worden behaald. Dan namelijk gaat het elftal op bezoek bij naaste concurrent ATC B2. Het elftal van Delden heeft op dit moment met nog drie wedstrijden te spelen een voorsprong van 6 punten op ATC en een veel beter doelsaldo ( 65 tegen 45). De wedstrijd begint in Hengelo om 12:30 uur.