Begin november hebben René Belt en Henk Drenth, de trainers van het eerste elftal en de B-elftallen, de beschikking gekregen over twee gloednieuwe ballencontainers - een noviteit voor SV Delden. De containers zijn speciaal voor onze vereniging vervaardigd door Harmsel-Metaal uit Markelo, het metaalbedrijf van Han Harmsel, de broer van derde-elftal-speler Herbert.

Met deze ballencontainers slaat SV Delden twee vliegen in één klap. Er is weer wat ruimte gekomen in het ballenhok en voor René en Henk is het transport en de opslag van de trainingsballen een stuk eenvoudiger geworden.

Eerder dit seizoen had Harmsel-Metaal voor onze vereniging al vier trainingsdoeltjes gemaakt, waardoor -ook bij topdrukte op de trainingsavonden- alle teams gebruik kunnen maken van een eigen set doeltjes.

Meer dan ooit geldt dan ook bij SV Delden: Trainen is gaaf!