SV Delden is een vereniging waar veel gebeurt en veel wordt georganiseerd. Daarom groeien we ook nog steeds en dat willen we graag zo houden.

Met de groei hebben we ook veel extra materiaal nodig. Denk aan goals, ballen, pilonnen, shirts, etc. Dit kost veel geld en we willen de contributie laag houden. Jaarlijks bedenkt het (jeugd)bestuur acties om extra gelden binnen te halen. Dit jaar is wederom gekozen voor de Grote Club Actie. Vorig jaar heeft de actie bijna 2000 euro opgeleverd!

Aan alle leden van SV Delden wordt gevraagd loten te verkopen in hun directe omgeving. Op naar je ouders, opa en oma, oom en tante, vrienden van je ouders en natuurlijk de buren. Verkoop langs de deuren mag ook. We verwachten dat iedereen minimaal 3 loten verkoopt. Wie er meer dan 20 verkoopt, ontvangt een gratis entree bewijs voor Slagharen, Duinrell of Bobbejaanland.

Een lot kost € 3,00 waarvan € 2,40 direct ten goede komt aan SV Delden! De moeite waard dus, maar succes is afhankelijk van jouw inzet. Betalen is alleen mogelijk per bank (machtiging) dus geen contant geld. We willen niet dat onze leden met  geld over straat gaan.

De hoofdprijs van de Grote Club Actie is € 100.000 (belastingvrij), daarnaast zijn er vele geldprijzen, vakanties en entreekaarten voor leuke bezienswaardigheden.

Maar ook voor de verkopers zijn er prijzen, bereidwillige sponsoren hebben het mogelijk gemaakt dat we voor de jeugd een drietal prijzen ter beschikking hebben.

Je ontvangt de verkoopboekjes van je leider/trainer.  De officiële verkoop start 13 september.  Lees ook de spelregels voorin het verkoopboekje (muv contant betalen).  Mocht je boekje vol zijn en je bent nog niet klaar met verkopen? Geen probleem, bij Erwin Zwijnenberg, Torenvalkstraat 2 kun je een tweede boekje ophalen.

Je levert de verkoopboekjes uiterlijk zaterdag 18 oktober weer in bij je leider.

Begin november worden de prijswinnaars van de meest verkochte loten bekendgemaakt op de website. Met de winnaars zal worden afgesproken wanneer zij de prijzen in ontvangst kunnen nemen.