klik op de foto voor nog een foto

Afgelopen zondag 1 juni werden er op de velden van G.V.V. Eilermark het jaarlijkse mini toernooi georganiseerd. Aan dit toernooi deden meerdere clubs uit de regio mee waaronder ook enkele Duitse verenigingen. In totaal deden er 13 teams mee en deze waren verdeeld over twee poules. Onder een strakke planning en organisatie werden door de beide SV Delden teams enkele wedstrijden van elk 8 minuten gespeeld. Er werden enkele wedstrijden verloren maar ook zeker gewonnen. Na alle poule wedstijden gespeeld te hebben was F4 de gedeelde tweede in de poule, maar maakte het doelpunten saldo het verschil. En SV Delden F5 was 3e in hun poule geworden en dit leidde naar een onderling duel met als doel te mogen spelen voor plek 5 of 6. In dit duel ging het er strak aan toe en was het SV Delden F5 dat het eerste doelpunt maakte. Dit gaf de jongens van F5 moed want het doel van hun naaste concurrent werd na de 1-0 nog enkele keren onder vuur genomen. Met een gelukje kwamen de jongens van F4 op gelijke hoogte 1-1. Er werd daarna door de beide teams voor elke meter gestreden maar helaas voor jongens van F5 ging de F4 met de winst er van door en werd de eindstand 1-4. De jongens van de F4 wonnen ook nog de wedstrijd om de 5e plek en verloren helaas de heren van de F5 hun laatste wedstrijd en werden 8e van dit toernooi.

Al met al een mooi toernooi waar de begeleiding met plezier op terug kan kijken.