Zaterdag 28 september was er voor de plaatselijke jeugd de maandelijkse Teenageparty op locatie bij SV Delden. Het thema van deze avond was Teenage Gameparty.

Ook deze editie werd goed bezocht en de jongeren vermaakten zich met diverse games die via een beamer en groot scherm gespeeld konden worden, waaronder FIFA 14 voor de voetballiefhebbers. Voor het snacken onder het gamen was er vers gezond fruit beschikbaar.

De Rabobank heeft afgelopen zaterdag een item gefilmd op locatie om zodoende intern te kunnen laten zien wat er zoal met het budget gebeurd is. De Rabobank was erg enthousiast over de avond en over een aantal weken kunnen wij het item tegemoet zien om op de website www.svdelden.nl te plaatsen.

De Teenageparty is bedoeld voor de gehele jeugd van Stad en Ambt Delden en biedt de jeugd de mogelijkheid een gezellige avond uit met leeftijdsgenoten te hebben, zonder hiervoor naar nabij gelegen plaatsen te hoeven fietsen. De organisatie zoekt samenwerking met andere clubs en organisaties om het Teenageparty concept zo breed mogelijk uit te dragen en een wisselende locatie (denk aan het eigen clubhuis) te kunnen bieden binnen Delden. Hierdoor kan zoveel mogelijk jeugd bereikt worden, ongeacht sport, vereniging of school. De samenwerking met onder andere Scala is hier een mooi voorbeeld van.

Vanuit het gewonnen bedrag voor ‘het beste idee van Hof van Twente’ (Rabobank) heeft SV Delden materialen aangeschaft om dit eenvoudig mogelijk te maken. Zodoende kunnen ook andere clubgebouwen of locaties snel omgetoverd worden tot Teenageparty locatie. Hierbij moet ook C&S Licht en Geluid uit Delden bedankt worden voor sponsoring van disco effecten die bij de Teenageparty gebruikt kunnen worden.

De volgende Teenageparty staat in het teken van Halloween inclusief griezeltocht! Het vertrekpunt voor deze tocht is bij Scala in het Parochiehuis! De exacte datum wordt binnenkort bekend gemaakt op de site en in het Hofweekblad. Deze Teenageparty is dus door de gehele jeugd van Delden (leeftijd ca. 11-16 jaar) te bezoeken!