Beste voetballers, trainers, leiders, ouders en overige bezoekers van SV Delden,

Het is ongetwijfeld niemand ontgaan dat er door het kabinet nieuwe maatregelen zijn genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Dat heeft ook gevolgen voor SV Delden:

• De kantine is gesloten, ook voor gebruik door commissies.
• Publiek is niet toegestaan bij de wedstrijden en trainingen van zowel senioren als junioren.
• Bij uitwedstrijden van jeugdleden t/m 19 jaar vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Dit aantal dient tot het minumum te worden beperkt.
• Ouders die hun kinderen komen brengen voor trainingen of thuiswedstrijden kunnen hun kinderen afzetten bij de ingang van het terrein maar zijn niet toegestaan op het terrein.
• Kleedkamers, douches en toiletten zijn te gebruiken binnen de al geldende regels, zoals max 6 senioren per kleedkamer. Kom zoveel mogelijk gekleed in wedstrijdtenue.
• Kinderen die nog niet zelfstandig kunnen douchen dienen thuis te douchen.
• Voetballers die klaar zijn met hun eigen wedstrijd of training worden gezien als toeschouwers en mogen dus niet blijven kijken bij andere wedstrijden of trainingen.
• Van bezoekende verenigingen aan SV Delden 1 worden naast de teambegeleiding maximaal 2 kaderleden toegelaten.
• Tijdens thuiswedstrijden is namens SV Delden een corona-coördinator (herkenbaar aan een hesje) aanwezig om e.e.a. in goede banen te leiden.
• Voor spelers, teambegeleiding en scheidsrechters wordt buiten koffie, thee en ranja voorzien door de corona-coördinator.
• De maatregelen gelden als aanvulling op de eerdere maatregelen (klik hier) en zijn ingegaan op 29 september en gelden in ieder geval tot 20 oktober.

Bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen over de nieuwe maatregelen hier op de website van de KNVB.

We begrijpen dat de maatregelen vervelend en ingrijpend zijn maar we dienen ons uiteraard te houden aan de voorschriften. We doen daarom ook een dringend beroep op de eigen verantwoordelijkheid en hopen op ieders begrip.

Bestuur SV Delden