SV Delden 1 heeft zondag 23 september de comeback in de vierde klasse opgeluisterd met een zege op Zenderen Vooruit. Het uitduel eindigde in een 0-3 overwinning voor de mannen van trainer Wouter Kwakkenbos. Door de ruime zege gaat SV Delden nu aan kop in de vierde klasse A.

De eerste treffer kwam van Scott Wold en viel al vroeg in de wedstrijd. In de 12e minuut verschalkte de aanvaller van Delden, op aangeven van Christian Vreriks, de doelman van Zenderen. De thuisploeg kon daar maar met moeite wat tegenover stellen. De ploeg hanteerde vooral de lange bal en was alleen met corners gevaarlijk. Gescoord werd er niet meer voor de pauze.

Na de rust bleef SV Delden goed spelen en kreeg het ook kansen om de voorsprong uit te bouwen. Op het uur kreeg Sven Lukte Willink na een snelle aanval een goede kans. Hij zag zijn inzet echter net naast het doel verdwijnen. Zenderen kwam hierna beter in de wedstrijd en wist SV Delden steeds meer onder druk te zetten. De ploeg kreeg ook verschillende kansen om te scoren, maar de afwerking was slordig. Ook moest Sven Lukte Willink nog een bal van de lijn halen.

Tien minuten voor het einde kreeg Lutke Willink opnieuw de kans de wedstrijd in het slot te gooien, maar zijn inzet verdween weer aan de verkeerde kant van de paal. Scott Wold was in de 85 minuut wel trefzeker. Hij speelde de bal knap vrij en lepelde het leer vervolgens over de doelman van de thuisploeg: 0-2. In de laatste minuten van de wedstrijd viel ook nog de 0-3. Een aanval over veel schijven, ingeleid door een technisch hoogstandje van Doeke Brandt, eindigde op het hoofd van Ruben Diele die de bal in de verre bovenhoek kopte. Eindstand: 0-3.