Klik op de foto voor meer foto's.

De nieuwe presentatiegids van SV Delden is uit! Het centrale thema van deze editie is de realisatie van de multifunctionele accommodatie op sportpark De Mors. Deze gids markeert een memorabel afscheid van het oude clubhuis en de toekomst met de spiksplinternieuwe accommodatie.

Na afloop van de derby tegen Rood Zwart op 6 maart werd in een bomvolle sportkantine De Finish het eerste exemplaar van de presentatiegids uitgereikt aan 'bouwpastoors' Wim ter Keurs en Bert Morsink, die daarmee in het zonnetje werden gezet voor hun inspanningen bij de totstandkoming van het nieuwe Sportpark de Mors.

Net als de realisatie van de nieuwe accommodatie vergde ook deze presentatiegids een lange adem, onder meer vanwege de extra uitdagingen door corona. We zijn dan ook trots dat het onder deze omstandigheden alsnog gelukt is om weer een echte bewaareditie te kunnen opleveren waarin de gehele totstandkoming met verhalen, foto's en interviews aan bod komt.

Dank gaat uit naar de vrijwilligers en sponsoren die hebben bijgedragen aan de totstandkoming van de presentatiegids en Drukkerij Unaniem Hofweekblad voor de welwillende medewerking.

De komende tijd zal de gids worden verspreid onder alle leden van SV Delden en alle speelsters van SVO Twickel, alle leden van het Hart van Delden, alle sponsors van SV Delden en aan verschillende verenigingen en instanties in de gemeente Hof van Twente. Veel kijk- en leesplezier!