Avondje nieuwe spelregels

woensdag 16 oktober 2019 - 19:30 uur

Woensdag 16 oktober organiseert de scheidsrechterscommissie van SV Delden een 'avondje nieuwe spelregels'. Deze avond zal worden verzorgd door Rob Dieperink, scheidsrechter betaald voetbal uit Borculo.

Behalve over nieuwe spelregels zal Rob ook vertellen over zijn eigen ervaringen als scheidsrechter, in het amateurvoetbal en in het betaald voetbal, met o.a. speciale aandacht voor de VAR.

Deze avond is bedoeld voor

• scheidsrechters en coördinatoren van SV Delden en Rood Zwart
  • leiders, trainers en coördinatoren van SV Delden en SVO Twickel

Het clubhuis is woensdag 16 oktober open vanaf 19:30 uur. Wees op tijd, want we gaan beginnen om stipt 20:00 uur.

Vorige week hebben we iedereen een mail gestuurd met de uitnodiging voor deze avond. Mocht je de uitnodiging gemist hebben en wil je er deze boeiende avond graag bij zijn? Meld je dan even aan door een mailtje te sturen aan Jan Holterman (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Locatie Clubhuis SV Delden
Contact Arjan Laarhuis, Jan Holterman