Diep bedroefd hebben wij kennis genomen van het overlijden van Herman Hietbrink.

Herman was al vanaf zijn twaalfde jaar lid van SV Delden, heeft jarenlang in het eerste elftal gespeeld en heeft ook na zijn actieve voetbalcarrière verschillende functies binnen de vereniging vervuld. Zo heeft Herman in de tachtiger jaren het toenmalige dameselftal getraind en ook is hij trainer van de overige senioren geweest. De laatste jaren heeft Herman op de donderdagavond de kantinedienst verzorgd en ook maakte hij deel uit van de fanatieke maandagochtend schoonmaakploeg van SV Delden.

Hoewel Herman altijd bijzonder sportief en bijzonder fit was, heeft hij uiteindelijk de strijd tegen zijn ziekte niet kunnen winnen. Herman overleed zaterdag 18 mei, op 71-jarige leeftijd.

Namens alle leden van SV Delden wensen wij Joke, Karin en Tonnie, Sandra en Adriaan, Marcel, Edwin en Sanne en de overige familie veel sterkte dit verlies te dragen.

Bestuur SV Delden