Vorig weekend heeft het F1 elftal van SV Delden neiuwe kleding ontvangen. Dankzij een bijdrage van Hart van Delden kunnen ook deze spelers dit seizoen weer in het mooie blauw-gele tenue aan de wedstrijden verschijnen.

Het Hart van Delden geeft de voetbalvereniging jaarlijks een extra financiele ondersteuning, zodat er meer nuttige dingen gedaan kunnen worden die anders niet mogelijk waren. Het Hart van Delden telt op dit ogenblik ongeveer honderd leden. Iedere deelnemer betaalt per jaar 50 euro zodat SV Delden jaarlijks een extra financiele steun ontvangt van ongeveer 5000 euro. In dit kader is besloten om het F1 team een nieuw voetbaltenue te schenken.

Het Hart van Delden is altijd op zoek naar extra leden. Informatie kunt u opvragen bij Gerrit Seppenwoolde via 074 2423827.