klik op de foto voor meer foto's

Afgelopen zaterdag 7 december werd het F3 van SV Delden kampioen van de regio competitie.
Met 2 verloren wedstrijden en de rest gewonnen kon het kampioenschap hen niet meer ontgaan. Omdat de twee elftallen F3 en F4 samen trainen en ook meespelen in de zelfde competitie werd het kampioenschap dan ook met beide teams gevierd. Heel luxe  werden de spelers in een grote touringcar door Delden gereden,  met veel getoeter werd er door Delden een ere rondje gereden. Eenmaal terug gekomen bij het sportcomplex van SV Delden werden de jongens toegesproken door de jeugd voorzitter Erwin Zwijnenberg en kregen alle spelers een medaille van de club als herinnering aan deze geweldige competitie. Ook kregen alle jongens van F3 en F4 voor hun inzet namens de club een patatje en ranja. Er werden nog even aan tafel de nodige sterke verhalen verteld over hoe goed ze waren.
De feestdag werd mede mogelijk gemaakt door sponsor Wooddeck uit Goor.