Het D2 team van SV Delden probeerde zaterdag 23 november eens een ander vervoersmiddel voor haar uitwedstrijd! De twaalf spelers, drie man begeleiding en een ouder verzamelden zich bij het station van Delden om per trein de reis te maken naar Hengelo-Oost.

Na de gezellige treinrit en paar minuutjes lopen was het team aangekomen om te spelen tegen Juliana D1. De reis had echter een dusdanige indruk gemaakt op de ploeg dat de prestaties in de wedstrijd te wensen over lieten en SV Delden D2 haar eerste competitienederlaag moest incasseren.  Na de wedstrijd nog meer pech toen Kay met zijn hoofd tegen een speeltoestel aan liep. Gelukkig stopt de trein tegenwoordig ook bij het ziekenhuis en kon Kay direct naar de huisartsenpost alwaar er vier hechtingen werden aangebracht.
Een ludieke en rare dag met vooral pech, maar er werd ook veel gelachen!