Ook dit jaar heeft SV Delden weer deelgenomen aan de Grote Club Actie. De jeugd is met de loten langs familie en de deuren getrokken en ook de senioren hebben per team loten gekocht. Net als in de voorgaande jaren heeft de jeugdcommissie mooie prijzen ter beschikking gesteld voor de beste lotenverkopers. Zaterdag 23 november 2013 waren de 3 beste verkopers gevraagd om na hun wedstrijd zich in de kantine te melden. Het was nog een verrassing wie de beste lotenverkoper zou worden.

Jeugdvoorzitter Erwin Zwijnenberg bedankte de jongens voor hun inzet en maakte toen bekend wie er had gewonnen. De beste verkoper dit jaar is Ryan Rezanejad. De strijd om de tweede plaats werd gewonnen door Jort Laarhuis, die precies 1 lot meer had verkocht dan Max Dijkman. Ryan koos als eerste prijs 2 bioscoopbonnen van Cinema Almelo, Jort ging er vandoor met een uur bowlen bij Wapen van Delden terwijl Max met een boekenbon naar huis ging.

Namens SV Delden dank aan alle verkopers, kopers en sponsoren.