Beste Leden,

Hierbij nodigen u van harte uit voor de 97e Algemene Ledenvergadering van de Sportvereniging ‘Delden’, donderdag 26 november 2020, aanvang 20.00 uur.

Klik hier voor volledige uitnodiging en de agenda.

De ALV wordt dit jaar onder bijzondere omstandigheden gehouden. Het bestuur streeft ernaar om ieder lid de mogelijkheid te bieden om de ALV te kunnen volgen.

De vergadering is als volgt ingericht. Het bestuur komt fysiek bijeen samen met de kascommissie. Er is vervolgens ruimte voor 22 leden om de ALV fysiek bij te wonen. De 1,5 meter maatregel kan gewaarborgd worden op een nog nader te bepalen locatie. Leden kunnen zich aanmelden bij de secretaris (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). De aanmelding gaat op volgorde van binnenkomst. De overige leden kunnen de ALV digitaal bijwonen De aanmelding om de ALV fysiek en/of digitaal bij te wonen kan tot 18 november 2020.

Ieder aangemeld lid krijgt uiterlijk 1 dag voor de geplande ALV op 26 november de locatie of een link en verdere instructie toegestuurd om te kunnen deelnemen.

Wilt u de notulen van de vorige ALV inlezen, dan kunt u dit melden bij de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vervolgens zal er een afspraak worden gepland.

Mochten er richtlijnen komen van het RIVM die van invloed kunnen zijn op de huidige inrichting van de ALV, dan zullen wij u hierover informeren.

Het bestuur realiseert zich terdege dat dit een bijzondere ALV zal zijn maar nodigt ieder lid van harte uit om de ALV digitaal te volgen.

Met sportieve groet,

Bestuur SV Delden