Dankzij onze supervrijwilligers is er elke week op zondagochtend al vanaf 8.00 uur de geur van verse koffie in de kantine.

De eerste voetballers druppelen binnen op de Mors, snakkend naar een bakje koffie. Deze staat dan al vers gezet klaar. Dankzij onze zondagochtendploeg, die elke zondag voor dag en dauw onze lagere elftallen van koffie, broodjes en flesjes Extran voorziet.

Je kunt altijd een beroep doen op deze fanatieke vrijwilligers. Wedstrijd verplaatst of ingelast, een appje in de zondagochtendgroep is voldoende om de bardiensten te regelen. Frits, Aloys, Ellen, Benno en Dick staan voor je klaar. Afgelopen zondag vierde Frits zijn 12-jarig jubileum, daar hoorde natuurlijk een taartje bij!

Om 12 uur worden zij afgelost door de spelers van de elftallen die aan de beurt zijn voor een bardienst. Ook deze heren en dames weten de weg achter de bar en zorgen ervoor dat het hun voetbalcollega’s aan niks ontbreekt.

En als dan het eerste thuis speelt, nemen de dames van dames 1 de taken over. Zij zorgen voor de koffie en drankjes voor alle supporters die in de middag de weg naar de Mors weten te vinden. Daar wordt de kantine dan weer extra gezellig van.