SV Delden 1 heeft op zondag 31 maart de vierde nederlaag in vijf duels geleden. In en tegen Oldenzaal ging de ploeg van Wouter Kwakkenbos met 3-0 onderuit. Door de nederlaag zijn de blauw-gelen inmiddels gezakt naar plek 7 op de ranglijst.

SV Delden speelde in de eerste helft helemaal niet slecht tegen VV Oldenzaal. Via Christian Vreriks en Sven Lutke Willink kregen de bezoekers ook kansen op de 0-1. Vlak voor de pauze was het echter Oldenzaal dat op voorsprong kwam. Een vrije bal kon nog worden gered, maar in de rebound werd hij alsnog tegen de Deldense touwen gewerkt.

In de tweede helft werd het spel er aan beide kanten niet beter op. SV Delden liep in de 52e minuut ongelukkig tegen het volgende tegendoelpunt aan. De treffer viel uit een strafschop die eigenlijk niet gegeven had mogen worden. De overtreding werd namelijk buiten het strafschopgebied gemaakt.

Na een uur besliste Oldenzaal de wedstrijd. Slordig verdedigen aan Delden-kant leidde de 3-0 in. Dit bleek ook de eindstand.