klik op de foto voor meer foto's

De Businnes Club van SV Delden heeft er twee nieuwe leden bij: Eurosport uit Borne en Happy Trading uit Goor.

Eurosport is een familiebedrijf dat wordt gerund door Jan en Dennis Schefer, vader en zoon uit Borne. Het bedrijf bestaat dit jaar precies 40 jaar. Vader Jan is het bedrijf begonnen in 1979 en zoon Dennis kwam in 1999 het bedrijf versterken. Inmiddels is het een allround bedrijf dat werkzaam is door het hele land. In de winkel kun je terecht voor allerlei sportartikelen en deskundig advies. Zoon Dennis houdt zich bezig met verkopen van sportkleding aan studenten en sportverenigingen, zelfs voor SV Delden. De kracht van het bedrijf is de snelle levering, korte lijnen en afspraak is afspraak.

Happy Trading is een jong bedrijf dat opgericht is in april 2017 door Frank van Geenen en zijn compagnon. Frank is een bekende binnen SV Delden: hij heeft jaren gevoetbald in het eerste eftal en hij voetbalt nu nog in het vijfde eftal. Happy Trading is een bedrijf dat actief is op internet met inkoop en verkoop van producten en het heeft zelfs een samenwerking met Bol.com. Het bedrijf is vanuit huis begonnen en door uitbreiding moest het al verhuizen naar een pand in Goor.

Welkom bij de Business Club. Dank voor jullie steun aan de vereniging en succes met de verkoop.