Inmiddels rolt ook bij SVO Twickel de bal weer. De meiden zijn aan hun tweede seizoen begonnen. De bekerwedstrijden zitten er weer op en er is al een competitiewedstrijd gespeeld.

We zijn deze competitie gestart met de teams MO13 (meisjes onder 13), MO15, MO17, MO19, VR1 (Vrouwen 1) en twee zeventallen 25+. Dit betekent niet dat er geen plek meer is voor nieuwe meiden; integendeel. Bij alle leeftijdsklassen zijn er nieuwe meiden welkom, maar vooral bij de MO13 zou het fijn zijn wanneer we nog enkele meiden kunnen toevoegen.

Dus: ben je 10, 11 of 12 jaar en lijkt het je leuk om te voetballen, kom dan eens kijken bij de training of train een keer mee! De trainingen voor deze groep zijn dit najaar op maandag en woensdag om 18:00 uur op Sportpark de Mors (SV Delden). Na de winterstop verhuist de groep naar Sportpark de Scheetheuvel (Rood Zwart).

Zoals gezegd; ook als je ouder bent, ben je van harte welkom bij een van de andere teams. Ben je nog geen 10, dan kun je ook bij voetbal. Je komt dan in een van de gemengde teams van Rood Zwart of SV Delden, wat jij wilt!

Wil je eerst meer informatie, neem dan contact op met Conny Kemerink op Schiphorst (06-46723773) of met Jos Eijsink (06-23978660).