SV Delden 1 heeft op zondag 18 februari voor het eerst verloren in de Vijfde Klasse B. De mannen van trainer Wouter Kwakkenbos waren na elf duels nog ongeslagen, maar daar heeft concurrent Sportclub Neede een einde aan gemaakt. Het uitduel eindigde in 1-0. Het enige doelpunt van de wedstrijd viel na ongeveer een kwartier in de tweede helft.

In een matige wedstrijd kwam SV Delden het beste uit de startblokken. De bezoekers kregen in de eerste minuten twee dotten van kansen, maar de bal verdween niet in het net. Hierna nam Neede het heft in handen en had het betere van het spel. De blauw-gelen hanteerden vooral veel de lange bal, iets wat hun spel niet ten goede kwam. Ruststand: 0-0.

Na de pauze veranderde er weinig aan het spelbeeld en bleef Neede de bovenliggende partij. Na ruim een uur kwam de thuisploeg ook verdiend op voorsprong. Even later leek deze te worden verdubbeld, maar een strafschop van de ploeg uit Neede werd knap gekeerd door Ivo Otten. In het restant van de wedstrijd wist SV Delden geen gelijkspel meer af te dwingen.