Misschien loop je al een tijdje met de gedachte om een bestuursfunctie bij onze vereniging te gaan bekleden en zie je het als een uitdaging om samen met de vele vrijwilligers de twee pijlers van onze vereniging, te weten plezier en prestatie, verder inhoud te geven. Dan is dit je kans!

Wij zijn namelijk op zoek naar een bestuurslid die de pr en communicatie voor onze vereniging kan verzorgen. Iemand die de speerpunten van onze club uit kan dragen en kennis en ervaring heeft op het gebied van marketing en communicatie.

Begint jouw (geel blauwe) hart al sneller te kloppen als je weet dat je de verantwoordelijkheid zult krijgen over onder ander:

• Beheren van de social media(Flickr) en website

• Linkin pin bestuur naar website commissie

• Initiator jaarlijkse presentatiegids (coordinatie redacteuren)

• Opstellen interne en externe communicatie uitingen (persberichten)

• Verzorgen communicatie m.b.t. SV Delden activiteiten

• Bewaken sportlink i.s.m. functionaris wedstrijdzaken

• Coordineren fotografen bij evenementen of cerimimoniele activiteiten

Een pre voor de functie is:

-aantoonbare ervaring op het gebied van PR en communicatie

-affiniteit met het verenigingsleven en met voetbal in het bijzonder

-uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden

Tijdbeslag functie: circa 2-3 uur per week

Rechten:

- koffie en consumptie tijdens vergaderingen en wedstrijden

- gebruik maken van de faciliteiten van SV Delden

- stemrecht binnen het bestuur Plichten:

- actief & betrokken zijn bij de club

Wacht dan niet langer en laat via een e-mail aan het secretariaat van SV Delden (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) weten dat jij de man of vrouw bent die de vereniging zoekt!

Heb je eerst nog vragen of wil je meer informatie ontvangen dan kun je die ook naar het secretariaat mailen.

Hopelijk kunnen wij je gauw als nieuw bestuurslid verwelkomen.