SV Delden 1 heeft de goede voorbereiding op het nieuwe seizoen op zondag 24 september een vervolg gegeven in het openingsduel. De ploeg van de nieuwe trainer Wouter Kwakkenbos won thuis met 1-0 van Bredevoort. Het enige doelpunt van de wedstrijd viel halverwege de tweede helft en kwam op naam van Sven Wold.

De blauw-gelen begonnen goed aan de wedstrijd en hadden vanaf de start controle. Het duurde ook niet lang voordat de eerste mogelijkheden zich aandienden. In de 11e minuut was Sven Wold dicht bij de openingstreffer maar hij zag zijn kopbal eindigen op de paal. Ook in het vervolg van de eerste helft waren er wat mogelijkheden voor SV Delden, maar gescoord werd er niet. Bredevoort kreeg nauwelijks kansen en was blij te kunnen rusten met 0-0.

Na de pauze veranderde het spelbeeld niet en bleef SV Delden de baas. De ploeg liet bij vlagen zeer goed voetbal zien en maakte veel meer aanspraak op een treffer dan de bezoekers. Het verlossende doelpunt viel uiteindelijk in de 72e minuut. De bal kwam na een prima aanval bij Sven Wold die niet twijfelde en de bal keurig afwerkte. De bezoekers probeerden hierna nog wel wat te forceren, maar echt in de problemen kwam SV Delden niet meer.