het winnende team bij de jeugd, v.l.n.r.: Joël Julius, Stern Canter Visscher, Camiel Kosters, Marco Ezendam (coach), Marten Oplaat, Max van Laarhoven; op de foto ontbreekt: Youri Jager

De jeugd van SV Delden is het jaar sportief en gezellig begonnen. Zaterdag 9 januari werd het traditionele voetbaltoernooi gespeeld in Sporthal De Reiger.

's Ochtends in alle vroegte werd afgetrapt voor het F-toernooi in het kader van het Hof van Twente toernooi. De E- en F-jeugd van de verenigingen binnen de Hof van Twente binden de strijd aan in een toernooi gedurende eind december en januari 2016. Op deze zaterdag was de organisatie in handen van SV Delden.

's Middags was het de beurt aan de D- en C-jeugd om het eigen mixtoernooi af te werken om de Mösbokaal. Zes teams streden om de hoogste eer. Alle teams stonden onder leiding van een trainer of leider uit de C- en D-groep.

Gedurende de hele dag waren de wedstrijden onder leiding van jeugdleden van SV Delden die een stage afwerken voor hun opleiding. SV Delden ziet het dan ook als een belangrijke taak om als leerschool te dienen voor haar schoolgaande leden.

Wij danken alle vrijwilligers die het mogelijk hebben gemaakt deze dag te doen slagen. Een speciaal woord van dank aan Robert Gerritsjans die ervoor gezorgd heeft dat het Sportcafé deze zaterdag ook tijdens het Hof van Twente geopend was, waardoor naast de sportiviteit ook de gezelligheid de gehele dag gewaarborgd was.

Uitslag van Mösbokaal mixtoernooi C- en D-jeugd:

1e Dri-FIT

2e Ron Jans