SV Delden F4 is kampioen geworden in de regio competitie 4x4. Afgelopen zaterdag werd de laatste wedstrijd gewonnen met 7-0 en daarmee veroverden ze de titel. In 13 wedstrijden scoorden ze in totaal 115 keer, en bleven ongeslagen. Een zeer knappe prestatie van deze jonge voetballers. Het team bestaat uit Sven Breukers, Sven van Kessel, Simon van der Kolk, Ties Oolbrink en Timon Hendriks. De overwinning is gevierd in de kantine van SV Delden met een medaille voor alle jongens en een mooie beker, en daarna hebben ze lekker gesmuld van de patat en frikandellen.

De 4x4 competitie is opgezet voor de allerjongste voetballers, in de leeftijd van 5 en 6 jaar. Ze spelen wedstrijden van 2 x 20 minuten op een klein veld zonder keeper. Door deze opzet zijn ze vaak aan de bal en maken zo kennis met competitie voetbal. Heb je ook zin om te komen voetballen kom dan een keer meedoen.