Woensdag 11 november hebben vele vooral jeugdige voetballers van SV Delden een bezoek gebracht aan de Grolsch Veste. Een echte wedstrijd in de Championsleague van de dames stond op het programma: FC Twente - Barcelona.

Een oproep van de jeugdcommissie om tegen een gunstige toegangsprijs deze wedstrijd te bekijken werd gretig beantwoord met "ja". Samen met 68 kinderen/volwassenen vertrokken we in colonne vanaf de kantine naar Enschede. Ruim op tijd kwamen we aan in het stadion waar we een mooie plek hadden acher doel. Voor velen was het de eerste keer dat ze aanwezig waren in een groot stadion. Het maakte grote indruk, ook omdat er bijna 16.000 toeschouwers aanwezig waren. de dames van FC Twetne werden flink toegezongen en aangemoedigd. Het was een spannende wedstrijd die uiteindelijk ongelukkig met 0-1 verloren ging. Na het laatste fluitsignaal bleven de Deldenaren de Dames van FC Twente toejuiche voor de mooie spannende wedstrijd. Moe maar voldaan vertrokken we weer naar Delden.

Allemaal bedankt voor de leuke avond. Het is voor herhaling vatbaar om samen een wedstrijd te bezoeken.