Na 4 seizoenen is er afgelopen zondag een einde gekomen aan mijn werkzaamheden bij SV Delden.
Helaas is het niet gelukt om het seizoen te rekken met een prachtige finale.
Ondanks het mislopen van deze finale denk ik dat we met z'n allen terug kunnen kijken op een fantastisch seizoen in de 3e klasse.
Wie had er van te voren aan gedacht dat we als 2e zouden eindigen in deze onbekende en sterke competitie?

Mijn eerste seizoen bij SV Delden werd abrupt beƫindigd door het Corona virus. Na 4 wedstrijden was het helaas einde seizoen.
Gelukkig konden we een paar maanden later weer aan de bak en speelden we een geweldig seizoen in de 4e klasse.
Helaas bleek Markelo net iets stabieler en eindigden wij als 2e. De na-competitie was een toetje, al is het nooit leuk om de finale te verliezen.
Achteraf gezien heeft het waarschijnlijk zo moeten zijn..........

Want wat is er leuker dan kampioen worden in het jaar waarin de club 100 jaar bestaat?
Met het team hebben wij een prestatie neergezet die nog lang besproken zal worden.
Kampioen in het jubileumjaar, legendarisch! Geschiedenis geschreven!

Maar goed, naar 4 seizoenen komt er een eind aan onze samenwerking.
Een samenwerking waar ik trots op ben. Trots op de club, trots op iedereen die blauw/geel een warm hart toedraagt.
Ik ben er achter gekomen dat SV Delden een fantastische club is waar het fijn werken was.
Een mooie spelersgroep, fantastische supporters en vele mensen die de handen uit mouwen steken voor "hun cluppie".

Ik wil dan ook iedereen (spelers, bestuur, TC, Sponsoren, supporters en iedereen die ik nu vergeet) bedanken voor de 4 prachtige jaren bij SV Delden!
Veel succes volgend seizoen, ik blijf SV Delden zeker volgen!

Met sportieve groet,
Rob Bakker