De website redactie ontving onlangs een ingezonden stukje van de pupil van de week van zondag 23 september, tijdens de wedstrijd Delden 1 - GSV'63 1.

Wij zijn natuurlijk erg blij met actieve leden die hun verhaal kwijt willen. Dus hier volgt zijn ervaring, vergezeld van een paar mooie foto's van Marjorie:

Hoi, Ik ben Camiel Kosters en ik zit in de F2. Ik was deze week pupil van de week. 's Ochtends kon ik niet wachten om naar SV Delden te gaan. Ik mocht met de warming up meedoen; 10 keer heen en weer naar de achterkant van het veld. Toen mocht ik op doel schieten.

Ik mocht voorop met de bal het veld op en de oefenaftrap nemen. Toen maakte ik een panna bij de keeper.

Daarna mocht ik in de dug out zitten, naast de reservespelers. In de pauze kregen we pata met frikandel. De tweede helft ging ik weer in de dug-out zitten. Toen de wedstrijd afgelopen was (1-0) kreeg ik nog een verrassing, maar wat dat was zeg ik niet.

Ik vond de keeper het beste vandaag.

Groetjes,

Camiel Kosters

Klik op de foto voor meer foto's