Klik op de foto voor meer foto's

Na het kampioenschap van SV Delden 1 op 16 april en van SV Delden 6 vorige week is SV Delden 4, beter bekend als DELDEN DREI, zondag de derde kampioen in ons 100-jarig jubileumjaar geworden.

DELDEN DREI speelde de kampioenswedstrijd uit tegen de nummer twee Tubantia 4. Na een 0-2 voorsprong kwam de concurrent op ranglijst terug tot 2-2, waarmee de spanning terug was in de wedstrijd. Na de 2-3 was de ban echter gebroken en liep Delden 4 uit tot een 2-5 overwinning waarmee ze niet meer te achterhalen zijn op de ranglijst. Kampioenen!

Dat werd op het veld natuurlijk uitbundig gevierd met de kampioenschaal, een medaille en kampioensshirts. Daarbij was er ook een speciaal eerbetoon voor Robin, die ook in dit team speelde maar helaas is overleden. Er was voor Robin ook een kampioensshirt om te laten zien dat hij nog steeds onderdeel uitmaakt van het team. Een prachtig gebaar van DELDEN DREI.