De schop gaat letterlijk de grond in. De detailplannen voor Sportpark de Mors zijn uitgewerkt en het wordt tijd voor actie!

Er wordt een begin gemaakt met de voorbereidende werkzaamheden voor de bouw, waarbij in deze eerste fase de nadruk ligt op het plaatsen van tijdelijke voorzieningen (kleedkamers en een kleine kantine) voor voetbalvereniging SV Delden. Hun huidige onderkomen zal, samen met de kantine van handbalvereniging DHV, letterlijk moeten worden afgebroken om plaats te gaan maken voor de nieuwe multifunctionele accommodatie.

De planning voor de komende weken is als volgt:
- 19 oktober: gereed maken van de grond rondom de Gerrit Seppenwoolde-arena voor het plaatsen van de tijdelijke units. (Na veel aanmeldingen geen vrijwilligers meer nodig.)
- 31 oktober: plaatsen van de tijdelijke units
- 2 november: aansluiten, schoonmaken en inrichten van de tijdelijke units, straatwerk en toegang aanleggen naar deze voorziening. Hiervoor zijn nog wel vrijwilligers nodig.

Om ook op 2 november en bij volgende klusmomenten voldoende krachten bijeen te hebben, zullen de vrijwilligerscoördinatoren van de verenigingen intern mensen benaderen. Uiteraard hoef je de uitvraag niet af te wachten en ben je ook van harte uitgenodigd om jezelf alvast aan te melden. Dat kan dat via deze coördinatoren, maar ook via een e-mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Hoe je je hulp ook toezegt, weet dat we niet zonder kunnen. Er moet immers veel gebeuren om straks een mooi sportpark te kunnen realiseren. Daarbij kan echte iedereen zich wel nuttig maken, jong en oud, man en vrouw. Of het nu is met straatwerk of het smeren van broodjes, met schoonmaken of sjouwen, vele handen maken licht werk. Bovendien zorgen we er met elkaar wel voor dat het naast nuttig ook aangenaam is.

Vrijwilligerscoördinatoren per vereniging:
SV Delden: Carmen Brinkcate
DHV: Anita Redder
DEVOC: Otto de Boer
DKV Zwart-Wit: Jeroen van Geenen

We zullen jullie de komende periode via regelmatige nieuwsbrieven op de hoogte houden van de planning, voortgang en wanneer er weer vrijwilligers benodigd zijn.

Stuurgroep Sportpark de Mors