Omdat de SV Delden dit jaar haar negentig jarig jubileum viert, werd een extra kaartavond georganiseerd.

Gerrit Seppenwoolde maakte van deze gelegenheid gebruik om de jarenlange organisator van deze avonden Gerrit Paskamp, hiervoor hartelijk te bedanken. De organisatie was altijd in goede handen.

Gerrit Seppenwoolde merkte vervolgens op dat Gerrit Paskamp één van die vele vrijwilligers was en is, die onze club in al die negentig jaren in stand hebben gehouden. En dat is ook in 2013 nog steeds het geval!  Daar kunnen we met elkaar best trots op zijn. Onze vrijwilligers zijn de motor van onze  vereniging.

Gerrit Paskamp kreeg een echte 'SV Delden taart'  en voor zijn echtgenote Joke waren er bloemen.

Na dit officiele gedeelte werd er volop gestreden om de punten tijdens de extra kaartavond i.v.m. ons negentig jarig jubileum.

Er waren verlate paaseieren, koeken en hapjes die gretig aftrek vonden. Ook was er een prijs voor iedereen, dus niemand met lege handen naar huis.

Het was zelfs gelukt om ook drie hartenjagers te strikken, die met elkaar moesten loten wie er met de eerste prijs vandoor kon omdat ze alle drie een potje hadden gewonnen. Han Vaanholt was de gelukkigste gevolgd door Dick ter Kulve en Ed Stokkentreef.

Bij de kruisjassers kon de avond voor de organisatie niet meer stuk. Eerst in het zonnetje gezet voor 15 jaar organisatie en dan ook nog winnen!

Gerrit H. probeerde nog van alles om hier een stokje voor te steken door in de laatste pot de punten aan de tegenstander te geven i.p.v. zijn maat, maar gelukkig kwam hij tijdig weer bij kennis.

Na afloop werden onze bardames nog in de bloemen gezet met speciale assistentie van Wim Blekkenhorst.

Bennie Oude Nijhuis ontving een tegoedbon omdat hij met een gemiddelde van boven 4000 de competitie 2012-2013 heeft gewonnen.

Daarna werden de overige prijzen verdeeld en werd er nog een tijdje nagekaart.

De uitslag van 5 april:

1  Gerrit Paskamp         4109