Zaterdag 13 september was het tijd voor het nieuwe evenement van BE-Events: spel zonder grenzen!

Tientallen kinderen van verschillende verenigingen uit Delden wisten de weg te vinden naar sportpark 'de Mors'

Daar werden ze verdeeld in gemengde groepjes. Er was een korfbalveld, handbalveld, voetbalveld en een volleybalveld gecreƫerd. Bij elke discipline stond een ervaren begeleid(st)er die eerst de spelregels uitlegde, waarna wedstrijden van 20 minuten gespeeld werden.

In de pauze kregen de kinderen een gezonde hap en wat drinken.

Na 4 wedstrijden was het tijd en werden de prijzen verdeeld. Nog wat napraten onder het genot van een drankje en wat te knabbelen, maakte de avond compleet.

Kinderen en begeleiders bedankt voor jullie komst!

Gezien de opkomst en gezelligheid wordt deze  avond 'spel zonder grenzen' een jaarlijks terugkerend item op de agenda van BE-Events. Houd allemaal de website in de gaten over ons volgende evenement, de welbekende griezeltocht in november 2014.

Allemaal tot dan!