Na vijf seizoenen neemt keeperstrainer Emiel van der Pol na dit seizoen afscheid van SV Delden. Daarom is SV Delden voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe keeperstrainer voor de senioren en oudere juniorenteams.

SV Delden is een bloeiende vereniging met enthousiaste vrijwilligers, een talentvolle selectie en een sterk kader.

We zoeken:

• Een gedreven en enthousiaste keeperstrainer, die de ambitie heeft om onze keepers verder te ontwikkelen.
  • Eens per week verzorgen van keeperstraining voor de keepers van SV Delden 1, 2 en JO19-1
  • Je hebt oog voor de verenigingscultuur, waarin prestaties en plezier samengaan.

We bieden:

• Werken met gemotiveerde keepers binnen een gedreven en gezellige vereniging
  • Gloednieuwe accommodatie en faciliteiten
  • Passende vergoeding en kledingpakket

Interesse?
Neem contact op met Bert Morsink of Mark Tuitert van de technische commissie. Klik hier voor de contactgegevens.