De scheidsrechterscommissie is op zoek naar een vrijwilliger voor de aanstelling van scheidsrechters bij de senioren. De taken bestaan uit:

• Het aanstellen van scheidsrechters tbv de senioren teams (SV Delden en SVO Twickel) voor wedstrijden die op de Mors worden gespeeld.
  • Het bewaken van mutaties en daarop anticiperen (veelal in samenspraak met de wedstrijdsecretaris) .
  • Het regelen van een scheidsrechter voor oefenwedstrijden van het 1e bij het SHO ( scheidsrechtersvereniging Hengelo ).
  • Onderhouden van contact met je evenknie bij Rood Zwart met als doel het kunnen lenen / uitwisselen van scheidsrechters daar waar nodig / gewenst.
  • Het mede-organiseren van 1-2 scheidsrechters bijeenkomsten per jaar (samen met Arjan Laarhuis en Joost Hendrikse).

Totale belasting varieert maar zal gemiddeld 2-3 uur per week zijn waarvan een deel ( het inroosteren ) planbaar is en een deel ( mutaties ) acuut is.

Wellicht een leuke taak voor jou? Neem dan snel contact op met Arjan Laarhuis en Joost Hendrikse (klik hier voor de contactgegevens)

Het is vanzelfsprekend wel belangrijk dat je kunt omgaan met alle aandacht en de eeuwige roem die hiermee gepaard gaat!