SV Delden is voor het komende seizoen op zoek naar een trainer/coach voor het 2de selectieteam. SV Delden is een bloeiende vereniging en zal vanaf komend seizoen gaan spelen op het volledig vernieuwde Sportpark “De Mors”’

Ons 1ste team komt uit in de 4de Klasse KNVB zondag competitie. Onze ambitie is met ons 2de team in de KNVB reserve 4de klasse zondag competitie te spelen. Samenwerking met onze hoofdtrainer en de technische commissie is van groot belang om sportieve doelen te behalen.

Het tweede team zal bestaan uit gemotiveerde selectie spelers aangevuld met talentvolle spelers overkomend uit de JO19. Het is van belang deze jonge spelers te stimuleren en te motiveren tijdens training en wedstrijd, voor deze groep een nieuwe speeldag, de zondag.

Hoofdtaken voor deze functie zijn het team twee keer per week van oefenstof voorzien en de coaching van het team op de wedstrijddag.

We zoeken een gemotiveerde trainer/coach in het bezit van diploma Oefenmeester 3 of gelijkwaardig. Ook is er de mogelijkheid deze opleiding vanuit onze vereniging te volgen.

Heb je interesse of vragen, dan kun je een e-mail sturen naar:

t.a.v. de Technische Commissie