Op zaterdag 27 juni bereikte ons het droeve bericht dat Astrid Schutte is overleden.

Astrid was bij SV Delden een trouwe supporter van haar man Ronald en zonen Robin en Joris. Met grote regelmaat was ze zowel op de zaterdag als de zondag langs de lijn te zien om Robin en Joris aan te moedigen. Bij activiteiten rond het veld, zoals bardiensten draaien en hulp bij het voetbalkamp, bood zij graag en vaak een helpende hand. Bij kampioenschappen van haar zonen hielp zij actief mee met de wagen versieren om het kampioensfeest onvergetelijk te maken.

Twee jaar geleden is zij ernstig ziek geworden. Dit weerhield haar niet om zoveel mogelijk langs het veld aanwezig te zijn. Astrid overleed vrijdag 26 juni in het bijzijn van haar gezin.

Namens alle leden wensen wij Ronald, Laura, Robin en Meike en Joris heel veel sterkte toe om dit verlies te dragen.

Bestuur en leden SV Delden