SV Delden begint het nieuwe jaar goed op 4 januari met veel zaalvoetbal in Sporthal De Reiger en een gezellige nieuwjaarsreceptie in Café de Boemel.

's Ochtends is de sporthal het terrein voor de jongste jeugd, in het kader van het Hof van Twente zaalvoetbal toernooi. SV Delden JO8-2 en JO8-3 komen in actie van 9:00 tot 11:00 en SV Delden JO10-1 speelt van 11:00 - 13:00. De overige jeugdteams t/m JO11 zijn ingedeeld in andere poules en komen op andere dagen in de Hof van Twente in actie.

's middags vanaf 13:30 spelen de JO12 t/m JO15 teams van SV Delden een onderling toernooi.

's Avonds strijden de senioren samen met de jeugd onder 19 om de prestigieuze Mösbokaal; de vrouwen en de meiden onder 19 spelen, tussen de wedstrijden van de mannen door, samen hun eigen toernooi .

Om 20:30 heffen we met elkaar het glas op het nieuwe jaar tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst, die dit jaar niet in het clubhuis maar in Café de Boemel gehouden wordt.