Zondag 20 oktober is tijdens de rust van de wedstrijd SV Delden 1 - SV Almelo 1 het eerste exemplaar van de nieuwe presentatiegids uitgereikt.

Dit jaar is het centrale thema van de gids onze accommodatie op De Mors. Aan de vooravond van de nieuwbouw is het daarmee een echt bewaarnummer geworden, als herinnering aan onze kleedkamers en ons clubhuis, gebouwd door onze eigen leden, meer dan 45 jaar geleden.

Toepasselijk was dan ook dat het eerste exemplaar door erevoorzitter Gerrit Seppenwoolde werd overhandigd aan Erik Berghuis. Erik (oud-speler van SV Delden 1) is namelijk de zoon van Jan Berghuis, die in 1972 en 1973 de 'bouwpastoor' was van de huidige kleedkamers en het huidige clubhuis op De Mors.

Binnenkort zal de gids worden verspreid onder alle leden van SV Delden en alle speelsters van SVO Twickel, alle leden van het Hart van Delden, alle sponsors van SV Delden en aan verschillende verenigingen en instanties in de gemeente Hof van Twente.