Zaterdag 21 september is het 400ste lid van SV Delden, Jet ten Vregelaar, in het zonnetje gezet.

Net voor de zomer had Jet zich aangemeld en heeft ze tot de zomer meegedaan met de welpen. Na de zomer is ze gestart in JO8-1.

Deze zaterdag kon al niet meer stuk omdat ze samen met haar team met 13-3 had gewonnen. Na afloop kreeg Jet uit handen van de nieuwe jeugdvoorzitter Maartje Fisscher een lekkere taart met een persoonlijk tintje.

Na het luid zingen van 'lang zal ze leven’ werd de taart snel verorberd door Jet en haar teamgenootjes. Naast de taart kreeg Jet ook een mooie SV Delden handdoek waardoor ook het douchen in stijl kon worden afgesloten.

Voor SV Delden is het 400ste lid een prachtige mijlpaal. De vereniging heeft gewacht met de huldiging om zo het begin van het nieuwe seizoen feestelijk te starten. Ondertussen groeit de vereniging gestaag door en zijn er na Jet nog bijna 30 leden bij gekomen.

Nieuwsgierig geworden? Je bent van harte welkom om eens te komen kijken bij onze kabouters (3-4 jaar) of welpen (5-6 jaar), elke zaterdag 10.00 uur. Of bij een van de andere teams zoals SVO Twickel (meisjes vanaf 11 jaar).