Beste leden,

Ongetwijfeld hebben jullie de afgelopen periode al het nodigde gehoord over de ontwikkeling van Sportpark de Mors. Voetbalvereniging SV Delden, Korfbalvereniging DKV, Handvalvereniging DHV, Volleybalvereniging DEVOC en de SBR streven met de verplaatsing van de sporthal naar De Mors een sportaccommodatie te realiseren waarmee alle faciliteiten samenkomen. Hiermee blijft de (breedte)sport ook voor de toekomstige jaren in Delden behouden.

De afgelopen periode is al veel samengewerkt en is in een stuurgroep, een vijftal werkgroepen en een aantal denktanks nagedacht over onderwerpen zoals bouw en infrastructuur, identiteit, het beheer van de horeca, de inzet van vrijwilligers en financiën. Bewust is hierover weinig gecommuniceerd, zodat de stuur- en werkgroepen in de luwte meters konden maken.

In de komende periode werkt de stuurgroep aan een definitief plan waarin de gezamenlijke toekomstvisie staat beschreven. Natuurlijk gaan wij dit ook met jullie delen. Daartoe wordt o.m. webruimte ingeruimd, nieuwsbrieven ingericht en volgt een algemene informatiebijeenkomst. Als jullie tot die tijd vragen hebben, dan horen we dat graag via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Met sportieve groet,

Stuurgroep Sportpark de Mors

Voetbalvereniging SV Delden, Korfbalvereniging Zwart-Wit, Volleybalvereniging DEVOC, Handbalvereniging DHV en SBR Delden