Vanuit de Stuurgroep en de werkgroepen Sportpark de Mors zijn een aantal (bestuurs)leden van onze vereniging afgevaardigd die aanspreekpunt zijn op de verschillende onderwerpen die van belang zijn voor de ontwikkelingen rondom Sportpark de Mors. Ieder (bestuurs)lid is voorzitter van een denktank binnen SV Delden waarvoor een aantal van onze eigen leden zich hebben aangemeld. Hieronder een overzicht.

Vrijwilligers

Denktankleden: Jan Brinkcate, Dick ter Kulve, Jan Holterman

Identiteit

Denktankleden: Gerrit Seppenwoolde, Arjan Laarhuis, Richard Brunnekreef, Marc Brinkcate

Financiƫn

Denktankleden: Hajo Brandt, Freddy van de Kolk, Ed Stokkentreeff, Hardy Renssen

Bouw

Denktankleden: Gerrit Paskamp, Erik Averdijk, Wim Westerhof

Organisatiestructuur

Marco Ezendam (06-55777757)

Horeca

U kunt altijd contact opnemen met de voorzitters van de denktanks over de ontwikkelingen ten aanzien van Sportpark de Mors.