De nieuwe presentatiegids van SV Delden is uit! De rode draad door deze presentatiegids, de tiende editie sinds de eerste gids in 2009, is het succesvolle voorbije seizoen van het eerste elftal.

Zondag 25 november heeft voorzitter Hans van Laarhoven het eerste exemplaar van de nieuwe gids uitgereikt aan André Otten, vaste supporter van SV Delden 1 en bovendien een van onze huisfotografen. Mede dankzij zijn actiefoto's van de wedstrijden van het eerste elftal is de presentatiegids 2018-2019 een echt bewaarnummer geworden.

De presentatiegids is ook dit jaar weer mede tot stand gekomen dankzij de welwillende medewerking van Drukkerij Unaniem Hofweekblad én, een primeur voor SV Delden, van de pers gerold ruim voor de winterstop. Een compliment aan alle vrijwilligers die hieraan de afgelopen maanden hebben bijgedragen.

De komende tijd zal de gids worden verspreid onder alle leden van SV Delden en alle speelsters van SVO Twickel, alle leden van het Hart van Delden, alle sponsors van SV Delden en aan verschillende verenigingen en instanties in de gemeente Hof van Twente. Veel kijk- en leesplezier!