Tijdens de ALV in 2017 zijn de denktanks samengesteld. De denktanks van SV Delden zijn één of meerdere malen bij elkaar geweest.

De Stuurgroep heeft architectenbureau Schipper Douwes (SD) benaderd om te inventariseren bij alle betrokken verenigingen naar de ideeën en wensen.
Op verzoek van de Stuurgroep heeft SD een vragenlijst samengesteld. Deze vragen hebben betrekking op alle thema’s van de werkgroepen. Dit zijn Bouw, Financiën, Vrijwilligers, Horeca, Organisatiestructuur en Identiteit. De vragenlijst is door het bestuur verdeeld onder de verschillende denktanks en deze uitkomsten zijn teruggekoppeld aan SD.

Het bestuur van SV Delden is zeer tevreden over de input van de denktanks die zij leveren in dit proces om te komen tot een multifunctioneel Sportpark.

Op korte termijn verwachten wij vanuit de Stuurgroep een terugkoppeling van SD waarna wij een terugkoppeling geven aan de denktanks. Hiervoor zal een gezamenlijke bijeenkomst worden gepland.

Voor vragen kunt u contact opnemen met één van de bestuursleden of via de mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..