Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden zijn zowel het clubblad als de presentatiegids van afgelopen seizoen pas in april verschenen. Mede hierdoor is het helaas niet gelukt om alle clubbladen bij onze leden te bezorgen.

Voor iedereen die het clubblad toch nog even wil nalezen: het staat inmiddels op de website. Daarnaast staat ook de presentatiegids inmiddels online - klik hier.

Voor volgend seizoen zijn we van plan om de presentatiegids -veel- eerder in het seizoen uit te brengen en om daarnaast twee clubbladen van de persen te laten rollen, één in het najaar en één in het voorjaar.

Heb je een leuk idee voor de presentatiegids of voor het clubblad? Geef het door aan de clubbladredactie - klik hier.